Mooie zaak

Top personeel. Goed geholpen . Koen graag terug .

De zaak voor de man

Een luisterend oor voor de klant. Uitstekend geholpen. Beslist niet opdringerig, verkoper voelt de klant goed aan. Aanrader

Keurig en vakkundig geholpen

Ondanks dat mijn maat maar mondjesmaat aanwezig was heeft de verkoopster super haar best gedaan om mij te laten slagen

Uitstekend voor veel jaren

Uitmuntent

Winkel ziet er net en strak uit en hele vriendelijke personeel die je meteen goed te hulp kunnen staan om de correcte keuzes te maken.

In één woord .. TOP

Fijn geholpen door Maaike, die exact aanvoelt wat ik zoek. Starten met koffie, ideeën aandragen en gelijk met de juiste maat aankomen. En ook nog eens met écht toffe kleuren en kleren. Zeer prettig en doortastend .. professioneel dus.

Uitstekende hulp en service

Super snelle service

Zondag besteld, dinsdag al in huis.

Vriendelijk geholpen met mijn nieuwe aankoop.

Goed geholpen

Goed geholpen door verkoper die actief voor mij zocht en advies gaf!

Fijn personeel

Goed en deskundig personeel erg betrokken bij het geen wat je zoek

Prima ervaring bij JAC. Hensen Deventer

Voor vervanging van een deel van mijn garderobe naar JAC. Hensen Deventer gegaan. Aldaar werd ik prima ontvangen een kundig geholpen. Ik heb op een zeer aangename en deskundige wijzen mijn aankopen kunnen doen. JAC. Hensen Deventer: een aanrader.

Veel keuze en deskundig eerlijk advies

Goed advies en keuze is reuze

Een hartelijke ontvangst, en een deskundige hulp.

Een fijne winkel.

Goed en deskundig advies

X

Wisselend van erg goed tot twijfelachtig

Klantgericht geholpen maar teleurstellend dat bij kostuum geen hemd met mouwlengte 7 kan worden aangeboden! Daarnaar moest de pantalon worden ingenomen en korter worden gemaakt. Bij het ophalen sprak de verkoper zijn zorgen al uit of het niet te kort zou zijn… en inderdaad de pantalon was te kort en mocht in nogmaals een week later terug komen om de pantalon in ontvangst te nemen!

Goed geholpen en schitterend assortiment

Zoals altijd heel fijn geholpen en wat opvalt tov andere winkels is het enorme assortiment en voorraad waardoor je altijd goed slaagt.

X.xxxxxxxxx 10x

Uitermate tevreden,, Geweldig netjes geholpen door vriendelijke verkoopster. Mooi bedrijf,beveel het iedereen aan

Fijne winkel

Erg fijne winkel met mooi assortiment. Ik kom er graag en wordt altijd erg goed geholpen.

Heel prettig en vakkundig geholpen

Zeer tevreden over de vakkundige adviezen

Super geholpen

de verkoper nam de tijd voor ons en ze zijn in Hengelo super aardig. Perfect geholpen aan een mooi pak. Zelfs nog een mooie dubbele knoop gelegd in mijn stropdas. Korter maken van de broek ging ook super, alles strak geregeld!

Geweldige vestiging kom er al jaren.

Ben van Enschede naar Holten verhuisd en kan daar in de omgeving niet vinden wat ik in Enschede gewend was. Dus voor mijn kleding ga ik naar Enschede om daar gebruik te maken van de goede hulp bij de aankoop van mijn kleding.

Top sevice

Na de eerste snuffel minuut, werd er gelijk gevraagd of we geholpen konden worden, en op ons antwoord dat we eerst even rond wilde kijken werden wij met het bericht dat als we vragen hadden even moest aangeven, met rust gelaten! Tijdens het serieuze kijken werden wij door diezelfde dame gelijk en zeer professioneel geholpen! Top service

keurig en goed geholpen

zoals altijd deskundig personeel , kwaliteit is prima

Prettig geholpen.

We zijn prettig geholpen bij het maken van de keuze van het jasje.

langestraat 114

3811 AK Amersfoort